This website works best with JavaScript enabled

Μαθησιακές δυσκολίες 

ΚΔΑΥ:Διαδικασία αξιολόγησης

Η αξιολόγηση και η διάγνωση πρέπει να γίνονται από ομάδα ειδικών και όχι από ένα άτομο μόνο. Γιατί; Επειδή οι μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία κ.α.) είναι πολυσύνθετες καταστάσεις και για την ολοκληρωμένη αξιολόγηση απαιτείται η συμβολή διαφόρων ειδικοτήτων (γιατροί, εκπαιδευτικοί, ψυχολόγοι, κοινωνικοί επιστήμονες). Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της αξιολόγησης απαιτούνται αρκετές ώρες ίσως και ημέρες.

Η αξιολόγηση και η διάγνωση πρέπει να γίνονται από ομάδα ειδικών και όχι από ένα άτομο μόνο. Γιατί; Επειδή οι μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία κ.α.) είναι πολυσύνθετες καταστάσεις και για την ολοκληρωμένη αξιολόγηση απαιτείται η συμβολή διαφόρων ειδικοτήτων (γιατροί, εκπαιδευτικοί, ψυχολόγοι, κοινωνικοί επιστήμονες). Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της αξιολόγησης απαιτούνται αρκετές ώρες, οι οποίες κατανέμονται σε 3 περίπου ξεχωριστά ραντεβού.

Ο Γιάννης είναι μαθητής της Β΄ δημοτικού και από την αρχή του σχολείου αντιμετωπίζει προβλήματα στα μαθήματα. Δεν έχει κάνει καμία πρόοδο στην ανάγνωση,

ο γραφικός του χαρακτήρας είναι τσαπατσούλικος και πολλές φορές δυσανάγνωστος.

Η δασκάλα καλεί τους γονείς για να συζητήσει μαζί τους αυτά τα προβλήματα. Η μητέρα δέχεται αμέσως,

 

Διαταραχή ελλειματικής προσοχής-Υπερκινητικότητας 

Διαταραχές της ανάπτυξης 

Ειδική Αγωγή 

ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

περισσότερα..
ΣΜΕΑ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

ΣΜΕΑ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

περισσότερα..
Εκπαίδευση των Ατόμων με Ειδικές  Ανάγκες

Εκπαίδευση των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες

περισσότερα..
Εκπαίδευση στο σπίτι!

Εκπαίδευση στο σπίτι!

περισσότερα..
#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef77 #020614063440