Ψυχολόγος  - Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κωφών Πανοράματος  ν. Θεσσαλονίκης 

 

Ψυχολόγος - ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ν. Πιερίας

Σχολικό έτος 2008-09 

 

Αναπληρώτρια ψυχολόγος - Α΄ ΚΔΑΥ Θεσσαλονίκης
Σχολικό έτος 2006-07

Αναπληρώτρια ψυχολόγος - ΚΔΑΥ ν. Πέλλας & ΕΕΕΕΚ Έδεσσας
Σχολικό έτος 2005-06

 


 

Συνέδρια-Ημερίδες

«ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ: ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.

ΜΟΡΦΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ»

Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας - Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης και Α' ΚΔΑΥ Θεσσαλονίκης
Θεσσαλονίκη-Μάιος 2006

 

Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο-τμήμα Ειδικής αγωγής.
Θεσσαλονίκη-Ιανουάριος 2006

 

1st International Conference of Psychological society of northern Greece, entitled: ?Quality of Life and Psychology?.Thessaloniki, December 3-5, 2004

 

Σεμινάριο με θέμα: «Η μεταβίβαση σε ατομικό και θεσμικό πλαίσιο. Από την Ψυχαναλυτική Θεωρία στις Ψυχιατρικές πρακτικές». Θεσσαλονίκη 2004

 

2ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Ψυχοφυσιολογίας, Θεσσαλονίκη 2003

2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας με θέμα:

«Ψυχολογία, ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας και

παιδοκεντρικό σχολείο», Θεσσαλονίκη 2002

2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας, εργαστήριο

με θέμα: «Από την Συμβουλευτική Επαγγελματικού Προσανατολισμού στην Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας: Εργαλεία και δεξιότητες των σχολικών ψυχολόγων». Θεσσαλονίκη 2002

8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας, Αλεξανδρούπολη 2001

1ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ελληνικής ΕταιρείαςΨυχοφυσιολογίας, Θεσσαλονίκη 2001

Ημερίδα με θέμα: «Γονική Ψυχική Διαταραχή και ΨυχικήΥγεία των Παιδιών» -Πρόγραμμα «Δάφνη», Θεσσαλονίκη 2001

Ημερίδα με θέμα: «Η Οπτική του Φύλου στις Υπηρεσίες Συμβουλευτικής» - Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας, Θεσσαλονίκη 2001

Εκπαιδευτική Συνάντηση με θέμα: « Παιδαγωγική και Ψυχανάλυση, Δυο Παράλληλες Προσεγγίσεις για την Κατανόηση του Παιδιού» - Ελληνικό Ψυχαναλυτικό Κέντρο,Θεσσαλονίκη 2001


Ερευνητική Δραστηριότητα

Παρουσίαση poster της έρευνας με θέμα: «Μελέτη Παρακολούθησης της Αξιολόγησης Μαθησιακών Δυσκολιών από Ιατροπαιδαγωγικές Υπηρεσίες», στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας, Ρόδος 2003

Μπακάλη Ευμορφία (τμήμα Ψυχολογίας ΑΠΘ),Στογιαννίδου Αριάδνη (Επίκουρη Καθηγήτρια τμήματος Ψυχολογίας ΑΠΘ) και Χριστιανόπουλος Κρίτων (Παιδοψυχίατρος, Διευθυντής Παιδοψυχιατρικού τμήματος Ιπποκράτειου Γ.Π.Ν. Θεσσαλονίκης)

[περίληψη,συζήτηση]

Παρουσίαση poster της έρευνας με θέμα: «Διερεύνηση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών σε Ενήλικες», στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχοφυσιολογίας, Θεσσαλονίκη 2003

Μπιζέλη Β, Φουντουλάκης Κ, Βλαϊκίδης Ν, Νηματούδης Ι, Γουγουλιάς Κ, Ταρατσίδου Ι,Μπακάλη Ε, Αγόρι Γ, Καπρίνης Γ,

Γ' Πανεπιστημιακή Ψυχιατρική Κλινική, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

[περίληψη]

Παρουσίαση poster της έρευνας με θέμα: «Παράγοντες που Επιτείνουν το Στρές στους Κατοίκους της Θεσσαλονίκης», στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Ψυχοφυσιολογίας, Θεσσαλονίκη 2001

Δ. Α. Χρηστίδης, Ν.Σ. Παντίδη, Θ.Μ. Τώνια, Ε. Ν. Μπακάλη

Τμήμα Ψυχολογίας, ΑΠΘ



 


 

 

¶λλες δραστηριότητες

Παρακολούθηση προγράμματος κατάρτισης συνολικής διάρκειας 400 ωρών, με θέμα : «Ολοκληρωμένες λύσεις πληροφορικής για μεγάλες επιχειρήσεις»(2005).

Παρακολούθηση των εβδομαδιαίων συναντήσεων της επιστημονικής ομάδας του παιδοψυχιατρικού τμήματος της γ΄ πανεπιστημιακής ψυχιατρικής κλινικής του ΑΧΕΠΑ Γ.Π.Ν της Θες/νίκης , με στόχο της ανάλυση των περιστατικών του τμήματος, υπό τη διεύθυνση του κ. Αμπατζόγλου Γ., επίκουρου καθηγητή της ψυχιατρικής (2004).

Εθελοντική εργασία στο εξωτερικό ιατρείο Δυσλεξίας της γ΄πανεπιστημιακής ψυχιατρικής κλινικής του ΑΧΕΠΑ Γ.Π.Ν της Θες/νίκης , Οκτώβριος 2002-2003

Πρακτική εξάσκηση

Πραγματοποιήθηκε το έτος 2001 στο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο του Ιπποκράτειου Γ.Π.Ν. της Θες/νίκης.

Περιελάμβανε την συμμετοχή στα εκπαιδευτικά σεμινάρια της παιδοψυχιατρικής κλινικής καθώς και την χορήγηση και αξιολόγηση ψυχομετρικών δοκιμασιών με εποπτεία

 

[επιστροφή στην αρχή]

 

"Ο στόχος της εκπαίδευσης στη νεαρή παιδική ηλικία θα πρέπει να είναι να ενεργοποιήσει τη φυσική επιθυμία του παιδιού να μάθει."-Μ. Μοντεσσόρι