Εγκύκλιος διαδικασίας Πανελλαδικών 2020 

Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑΛ έτους 2020. Για την εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που αναφέρονται στο Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199Α ́), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 28 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α ́) και με το άρθρο 51 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102 Ά), εφαρμόζονται οι διατάξεις της με αρ. πρωτ. Φ.151/24463/β6/2009 (ΦΕΚ 422 Β’) Κ.Υ.Α., όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, οι διατάξεις των με αριθμ.Φ.253/155439/Β6/16-12-2009 (ΦΕΚ 2544 Β ́), Φ.151/2996/Β6/13-1-2010 (ΦΕΚ 55 Β’), και Φ.153/79899/Α5/21-05-2019 Υπουργικών Αποφάσεων όπως και την με αριθμ. Φ.251/ 60473 /Α5/21-5-2020 «Τρόπος διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων 2020, γραπτών ή προφορικών» ΚΥΑ. 

Βασικές πτυχές της διαδικασίας της προφορικής εξέτασης Με την παρούσα εγκύκλιο θεωρούμε σκόπιμο να περιγράψουμε με σύντομο τρόπο τις βασικές πτυχές της διαδικασίας της προφορικής εξέτασης των εξεταζόμενων υποψηφίων και να επισημάνουμε ορισμένα σημεία της, προκειμένου να ενισχυθεί η αντικειμενικότητα της εξέτασης. Οι προαναφερόμενες διατάξεις που προβλέπουν τον τρόπο και τη διαδικασία εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν εφαρμογή για τους υποψήφιους των ΕΠΑΛ όσον αφορά στα μαθήματα που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο καθώς και στα ειδικά μαθήματα για τα οποία έχουν δηλώσει εξέταση σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Πηγή: www.especial.gr

 

"Η πιο σημαντική περίοδος στη ζωή δεν είναι η ηλικία της πανεπιστημιακής μόρφωσης, αλλά η πρώτη, η περίοδος από τη γέννηση ως τα έξι."-Μ. Μοντεσσόρι